Splošni pogoji spletne trgovine Esenca v lasti podjetja Tomo Brzin S.p, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Podatki o podjetj
Tomo Brzin s,p
Riharjeva 8
1000 Ljubljana
Matična številka: 6188800000
Davčna številka: 34453431
Identifikacijska številka za DDV: SI93114028
TRR: SI56 051007046322376 odprt pri Abanki d,d, Ljubljana
Telefon: +386 41723223
Email: info@magnesium.si
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Vrste uporabnikov
Z registracijo na magnesium.si postanete član Esenca. Pravico do nakupa v spletni trgovini Esenca imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.
Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori pri svojem uporabniškem profilu.
Dostopnost informacij
Esenca se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov in cene
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Esenca ažurirajo in spreminja pogosto. Cena v spletni trgovini Esenca je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vedno v naprej določene veljavnosti.
Naročilo in cene
Kupoprodajna pogodba med podjetjem Tomo Brzin S.p. (v nadaljevanju Esenca) in kupcem je v spletni trgovini Esenca je sklenjena v trenutku, ko Esenca kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Esenco kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Esenca in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.
Rok dostave
Vsa naročila, oddana med delavnikom pred 16 uro, za izdelke, ki so na zalogi pri nas, odpošljem že isti dan v primeru plačila ali preko Paypala. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila naročena med viknedom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, ki so na zalogi pri naših partnerjih je dobavni rok 2-5 delovnih dni, kjer je posebej označen daljši dostavni rok pa se upošteva le-ta.
Načini plačila
Esenca omogoča naslednje načine plačila:
Stroški pakiranja in dostave: so brezplačni,
Možen pa je tudi osebni prevzem v poslovalnici podjetja Tomo Brzin S.p. V tem primeru stroškov prevzema ni.
Opozorilo: ti pogojii pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.
Izdaja računa
Esenca po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca oz. kupec prejme fiskaliziran račun skupaj s pošiljko. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Kode za popust
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Esenca Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v našem elektronskem sporočilu ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.
Uporaba kode za popust:
• Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
• Na zaključku blagajne v okence ''promocijska koda'' vpišete kodo za popust in kliknete gumb ''potrdi''.
• Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
• Ko vpišete kode za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
Postopek nakupa
I. Izbira izdelka: Na spletni strani magnesium.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ''Dodaj v košarico''. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo ''Nadaljuj z nakupovanjem '' in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo ''Zaključi nakup'' in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.
II. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani magnesium.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ''odstrani''. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ''Nadaljujte z nakupi''. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.
III. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.
IV. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb 'Oddaj naročilo''. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ''Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.''
Postopek obveščanja o nakupu
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Odgovornost za stvarne napake
Stvarna napaka je kadar:
Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.
Stvarno napako lahko uveljavi kupec, ki nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Varovanje osebnih podatkov
Komunikacija
Esenca bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
Ocene, mnenja in priporočila
Pravno obvestilo
Spletna trgovina Esenca in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka Esenca in logotip sta v lasti podjetja Tomo Brzin S.p..
Omejitev odgovornosti
Esenca se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Esenca včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Esenca kupca obvestila spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Izključitev odgovornosti
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Nismo odgovorni za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ne zagotavljamo točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzemamo odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela in nas v razmerju z vami iz tega naslova ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Ne odgovarjamo za škodo, ki utegne nastati na vaši strojni opremi, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo). Ne odgovarjamo za škodo, ki bi kupcu utegnila nastati zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.
Pritožbe in spori
Esenca spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Esenca se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@magnesium.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Esenca bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Esenca se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Esenca prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Tomo Brzin S.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
IZJAVA GLEDE PREHRANSKIH IN ZDRAVSTVENIH TRDITEV PRI OPISIH PREHRANSKIH IZDELKOV
Vse informacije na straneh spletne trgovine Esenca magnesium.si, so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete ležečega zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.
Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).
V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh s super živil posvetujete s svojim zdravnikom.
Tomo Brzin S.p. (upravljavec) za potrebe opravljanja storitev zbira, vodi, obdeluje in shranjuje uporabnikove podatke.Zavezujemo se, da bomo varovali zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletnega portala magnesium.si. Zbrane osebne podatke bomo uporabljali izključno za storitve, ki jih ponujamo. Storili bomo vse potrebno, da jih zaščitimo pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami.
1. Katere vaše osebne podatke zbiramo in obdelujemo?
2. Kdo zbira in obdeluje vaše podatke?
Podatke zbira in obdeluje podjetje Tomo Brzin S.p., Riharjeva 8 1000 Ljubljana
Kontaktni podatki za vse informacije:
telefon: 041723223
e.mail: info@magnesium.si
3. Zakaj zbiramo vaše osebne podatke?
Piškotki
Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki nam dajejo podatke o tem, kolikokrat posameznik obišče našo stran in kaj ga zanima v teh obiskih. Piškotki sami ne vsebujejo nobenih podatkov, ki bi omogočali identifikacijo posameznika, če pa nam te podatke posredujete sami, na primer z registracijo, se ti lahko povežejo s podatki, ki so shranjeni v piškotku.
Podatki kupcev
Podatke potrebujemo za nemoteno izpolnitev vašega naročil, kar vključuje proces odpošiljanja, obveščanje kupca o naročenih izdelkih, obdelavo naročila.
Podatki, ki so potrebni za učinkovito izvedbo dostave se posredujejo tudi dostavnim službam: ime in priimek, naslov, e-mail naslov, telefonska številka ter znesek naročenega v primeru, kadar kupec izbere plačilo po povzetju.
Podatki oseb, ki se prijavijo na e-novice ter v nagradne igre
Posredovane podatke uporabljamo zato, da vas lahko obvestimo v primeru, da ste izžrebani v nagradni igri, za pošiljanje obvestil ali SMS sporočil o: akcijah in drugih ugodnostih v spletni trgovini magnesium.si, novostih v spletni trgovini ali novih vsebinah na blogu.
POMEMBNO: naša obljuba je, da bomo vsakemu promocijskemu sporočilu dodali povezavo za odjavo, na kateri je odjava od prejemanja sporočil zelo preprosta.
4. Koliko časa podatke hranimo?
Podatke hranimo za nedoločen čas: do vašega preklica oz.do izteka zakonskih rokov hranjenja (v primeru naročil in računov).