Gornji trg 23, 1000 Ljubljana
+386 41 723 223
info@magnesium.si
Pon - Tor: od 13:00 do 17:30

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Esenca v lasti podjetja Tomo Brzin S.p, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). 

Podatki o podjetj

Tomo Brzin s,p
Riharjeva 8
1000 Ljubljana 
Matična številka: 6188800000
Davčna številka: 34453431
Identifikacijska številka za DDV: SI93114028
TRR: SI56 051007046322376 odprt pri Abanki d,d, Ljubljana
Telefon: +386 41723223
Email: info@magnesium.si

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Vrste uporabnikov
Z registracijo na magnesium.si postanete član Esenca. Pravico do nakupa v spletni trgovini Esenca imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori pri svojem uporabniškem profilu.

Dostopnost informacij
Esenca se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov in cene
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Esenca ažurirajo in spreminja pogosto. Cena v spletni trgovini  Esenca je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vedno v naprej določene veljavnosti.  

Naročilo in cene
Kupoprodajna pogodba med podjetjem Tomo Brzin S.p. (v nadaljevanju Esenca) in kupcem je v spletni trgovini Esenca je sklenjena v trenutku, ko Esenca kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Esenco kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Esenca in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo. 

Rok dostave 

Vsa naročila, oddana med delavnikom pred 16 uro, za izdelke, ki so na zalogi pri nas, odpošljem že isti dan v primeru plačila  ali preko Paypala. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila naročena med viknedom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, ki so na zalogi pri naših partnerjih je dobavni rok 2-5 delovnih dni, kjer je posebej označen daljši dostavni rok pa se upošteva le-ta. 

Načini plačila
Esenca omogoča naslednje načine plačila:

  • po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja Tomo Brzin S.p,
  • s Paypalom na račun podjetja Tomo Brzin S.p,
  • Po povzetju

Stroški pakiranja in dostave: so brezplačni,

Možen pa je tudi osebni prevzem v poslovalnici podjetja Tomo Brzin S.p. V tem primeru stroškov prevzema ni.

Opozorilo: ti pogojii pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Izdaja računa

Esenca po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca oz. kupec prejme fiskaliziran račun skupaj s pošiljko. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

Kode za popust 
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Esenca Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v našem elektronskem sporočilu ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

Uporaba kode za popust:
• Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
• Na zaključku blagajne v okence ''promocijska koda'' vpišete kodo za popust in kliknete gumb ''potrdi''.
• Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
• Ko vpišete kode za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Postopek nakupa

I. Izbira izdelka: Na spletni strani magnesium.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ''Dodaj v košarico''. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo ''Nadaljuj z nakupovanjem '' in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo ''Zaključi nakup'' in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.

II. Odstranitev  izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani magnesium.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ''odstrani''. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ''Nadaljujte z nakupi''. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.

III. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.

  • 1. Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in  tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
  • Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
  • 2. Strošek dostave: Uporabnik lahko izbira med dostavno službo pošta , Pošto Slovenije ali osebnim prevzemov v poslovalnici podjetja Tomo Brzin S.p.
  • 3. Način plačila: Izbira se lahko med naslednjimi načini plačila: Plačilo po predračunu, Paypal ali plačilo.
  • 4. Promocijski kuponi: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumn potrdi.
  • 5.Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki ste jih je med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine,  vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.

IV. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb 'Oddaj naročilo''. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst  ''Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.''

Postopek obveščanja o nakupu

  • Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu Esenca  so na spletni strani Esenca vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
  • Esenca lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali stopi z njim v stik preko e-mail naslova. 
  • Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila. 

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

  • Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@magnesium.si) nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
  • Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Tomo Brzin S.p,Riharjeva 8 1000 Ljubljana. Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh vrne vsa opravljena plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če potrošnik izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. 
  • Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. 
  • Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 15 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
  • Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode.

Odgovornost za stvarne napake

Stvarna napaka je kadar: 

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Stvarno napako lahko uveljavi kupec, ki nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. 

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Varovanje osebnih podatkov

  • Esenca za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov Esenca: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije.
  • Esenca navedene osebne podatke uporabi za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom.
  • Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
  • Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija
Esenca bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Esenca izrecno spoštovala.

Ocene, mnenja in priporočila

  • Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
  • Esenca omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Esenca pregleda.Esenca ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po ocen Esenca ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
  • Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Esenca dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Esenca  ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Esenca  vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Esenca.

Pravno obvestilo 
Spletna trgovina Esenca in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka Esenca in logotip sta v lasti podjetja Tomo Brzin S.p..

Omejitev odgovornosti
Esenca se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Esenca včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Esenca kupca obvestila spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Izključitev odgovornosti
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Nismo odgovorni za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ne zagotavljamo točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzemamo odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela in nas v razmerju z vami iz tega naslova ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Ne odgovarjamo za škodo, ki utegne nastati na vaši strojni opremi, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo). Ne odgovarjamo za škodo, ki bi kupcu utegnila nastati zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.

Pritožbe in spori
Esenca spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Esenca se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@magnesium.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Esenca bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Esenca se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Esenca prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika. 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Tomo Brzin S.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. 

IZJAVA GLEDE PREHRANSKIH IN ZDRAVSTVENIH TRDITEV PRI OPISIH PREHRANSKIH IZDELKOV 

Vse informacije na straneh spletne trgovine Esenca magnesium.si, so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete ležečega zdravnika ali drugega  zdravstvenega osebja,  prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.

Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).

V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh s super živil posvetujete s svojim zdravnikom.

Varstvo osebnih podatkov

Tomo Brzin S.p. (upravljavec) za potrebe opravljanja storitev zbira, vodi, obdeluje in shranjuje uporabnikove podatke.Zavezujemo se, da bomo varovali zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletnega portala magnesium.si. Zbrane osebne podatke bomo uporabljali izključno za storitve, ki jih ponujamo. Storili bomo vse potrebno, da jih zaščitimo pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. 

1. Katere vaše osebne podatke zbiramo in obdelujemo?

  • Piškotki. Naše spletno mesto lahko v brskalnik vašega računalnika odloži tako imenovani »piškotek«. Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki nam dajejo podatke o tem, kolikokrat posameznik obišče našo stran in kaj ga zanima v teh obiskih. Piškotki sami ne vsebujejo nobenih podatkov, ki bi omogočali identifikacijo posameznika, če pa nam te podatke posredujete sami, na primer z registracijo, se ti lahko povežejo s podatki, ki so shranjeni v piškotku.
  • Podatki kupcev
    • ime in priimek;
    • naslov za dostavo;
    • v kolikor je kupec pravna oseba: naziv podjetja in davčna številka;
    • naslov elektronske pošte;
    • telefonska številka;
    • druge podatke, ki jih kupec posreduje v obrazcu za naročilo.
  • Podatki oseb, ki se prijavijo na e-novice ter v nagradne igre. Širina podatkov se lahko razlikuje med posameznimi primeri. Včasih se hrani zgolj e-naslov, lahko pa tudi drugi podatki (ime, priimek, naslov, telefonska številka). 

2. Kdo zbira in obdeluje vaše podatke?

Podatke zbira in obdeluje podjetje Tomo Brzin S.p., Riharjeva 8 1000 Ljubljana

Kontaktni podatki za vse informacije:

telefon: 041723223 

e.mail: info@magnesium.si

3. Zakaj zbiramo vaše osebne podatke? 

Piškotki

Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki nam dajejo podatke o tem, kolikokrat posameznik obišče našo stran in kaj ga zanima v teh obiskih. Piškotki sami ne vsebujejo nobenih podatkov, ki bi omogočali identifikacijo posameznika, če pa nam te podatke posredujete sami, na primer z registracijo, se ti lahko povežejo s podatki, ki so shranjeni v piškotku.

Podatki kupcev

Podatke potrebujemo za nemoteno izpolnitev vašega naročil, kar vključuje proces odpošiljanja, obveščanje kupca o naročenih izdelkih, obdelavo naročila.

Podatki, ki so potrebni za učinkovito izvedbo dostave se posredujejo tudi dostavnim službam: ime in priimek, naslov, e-mail naslov, telefonska številka ter znesek naročenega v primeru, kadar kupec izbere plačilo po povzetju.

Podatki oseb, ki se prijavijo na e-novice ter v nagradne igre

Posredovane podatke uporabljamo zato, da vas lahko obvestimo v primeru, da ste izžrebani v nagradni igri, za pošiljanje obvestil ali SMS sporočil o: akcijah in drugih ugodnostih v spletni trgovini magnesium.si, novostih v spletni trgovini ali novih vsebinah na blogu.

POMEMBNO: naša obljuba je, da bomo vsakemu promocijskemu sporočilu dodali povezavo za odjavo, na kateri je odjava od prejemanja sporočil zelo preprosta. 

4. Koliko časa podatke hranimo?

Podatke hranimo za nedoločen čas: do vašega preklica oz.do izteka zakonskih rokov hranjenja (v primeru naročil in računov).

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram